Friday, November 4, 2016

PAKAIAN "PRELOVED" SERENDAH RM10 BOLEH DIMILIKI DI BANDORU STORE


Wah korang baca tajuk mesti teruja kan? Sebab apa? Sebab murahhhhhhh ! Yes gila punya harga baju, seluar, bag, dan pakaian kanak-kanak dekat Bandoru Store ni.

Korang tak tahu apa itu Bandoru Store? Haa okay meh sini aku nak cerita serba sedikit tetang Bandoru Store ni.

Bandoru Store ni adalah kedai yang menjual barangan preloved, senang sebut "barangan bundle". Bila sebut bundle semua tahu kan? Haaa itulah Bandoru Store. 













Korang lihat sendiri. Banyak kan items yang dijual dekat Bandoru Store ni. Bermula dari pakaian lelaki, perempuan sehingga la pakaian kanak-kanak pun ada. Yang paling best, kasut dan beg tangan pun ada okay. Semua cantik cantik. Fuhhhh excited tak? Mestilah kan.



Haaa baju ni aku pilih sendiri tau pada malam pre-launch haritu. Sebab aku ada sesi photoshoot dengan Bandoru Store.


Taraaaaaaaa!
Smart dak? Haaa harga baju tshirt, jacket, kasut hanya serendah RM 100 korang dah boleh beli satu pasang. Seluar tu? Kejap, nak cakap tu seluar aku sendiri. Hehehe 



Try test baju yang kedua untuk photoshoot. Cantik tak? 


Ouh kejap, ni haa ada lagi baju yang ketiga aku guna untuk photoshoot. Hehe banyak kan baju aku ambil? Biasalah, puluh sikit nak banyak banyak. Orang bagi, kita merasa lah. Jangan tunggu lagi, pakai je. Hahaha


Sebelum tu, aku terlupa nak cerita sikit. Pada awalnya, kiteorang semua media dan bloggers ni ada sesi pengenalan dulu mengenai Bandoru Store ni daripada Founder Bandoru Store sendiri iaitu Encik Wafi. 

Korang semua jangan lupa tau untuk datang beramai-ramai ke Bandoru Store pada 5&6 November 2016 untuk majlis Grand Opening preloved mall terbesar di Malaysia.

Jangan lepaskan peluang jugak untuk memenangi hadiah Beg berjenama LV, Macbook dan jugak Ipad Air 2 pada majlis pembukaan itu nanti.

Jumpa korang semua disana !!!!!! Hmm 

No comments:

Post a Comment